Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zondag 21 april 2013

Een Serre??

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blogje schreef.
Een combinatie van weinig tijd en niet veel inspiratie.
Ook ben ik onlangs toen ik bij mijn mama op bezoek was in Gouda van de trap gevallen ,dat wil zeggen, ik heb de laatste trede gemist ,met als gevolg een lelijk verstuikte enkel ,en dus wat minder mobiel..
Ook redelijk wat pijn !,knap vervelend en ook weer echt iets voor mij;)
Maar er zijn natuurlijk veel ergere dingen ,die enkel zal wel genezen.

Vorig weekend,is er het een en ander bijgekomen in onze tuin ,we hebben  er 3 lei bomen (kersenboompjes) bij.
De bedoeling is om daar achter een moestuintje aan te leggen , met een prieel of een serre zoals op de foto hieronder..we moeten dat nog even op ons gemak bekijken..
Alles is op de foto nog kaal ,maar ik zie het al voor mij ...de lavendel is ook nieuw  ,maar in juli zal hij wel 1 meter hoog staan ,want het is echte lavendel.

Dit weekend was het gelukkig redelijk mooi weer en omdat ik natuurlijk last heb van mijn voet ,was het vanmiddag dan ook platte rust in de zon,welliswaar een fleece erbij voor mij,(Marloes in bikini...) maar we hebben toch wat vitamines opgedaan van de zon, en zelfs een kleurtje op onze wangen!
Gelukkig zijn gisteren onze nieuwe ligzetels voor in de tuin geleverd..

Filip is dan weer op stap geweest met zijn motor,iedereen blij.


moeilijk te zien ,maar in onze taxushaag is er een nestje,zo schattig om te zien ,papa en mama Merel hebben het maar druk met het voederen van hun kroost!
Prachtige roos ,ik denk New Dawn ,dit is een foto van het internet ,maar zelf hebben we  ook een hele mooie ,deze is natuurlijk wel  erg  leuk  zo in hart vorm! weer een idee..

Achter de leibomen zou dan onderstaande serre evt komen..
Jammer dat alles nog zo kaal is,want als alles bloeit hebben we echt een hele leuke  tuin,nog even geduld..

De serre...

Geen foto van mijzelf ,maar ik wilde dit graag laten zien ,een prachtige tuin!
ik hou van dit soort tuinen ,maar ook een wat wildere tuin vind ik mooi ,ik hou het wel altijd bij de kleuren wit ,roze en lila..
geel zul je bij mij niet tegenkomen


Villa voor de kippen!


Ik wens jullie een hele fijne (zonnige) week!

Manuela



Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: