Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zondag 31 maart 2013

Vrolijk pasen allemaal!

Gisteren even naar Maisons du Monde geweest :)
Daar vond ik dit boekje,leuk om al mijn recepten in te schrijven.

Verder is het hier vandaag zonnig weer maar enorm koud ,
Viooltjes staan er een beetje treurig bij ,ze hebben een beetje mooi weer nodig!
gelukkig kunnen ze wel tegen een beetje vorst:(

Nog eens het boekje van dichtbij..
Dus is het vandaag lekker weer om een gezonde wandeling te maken ,of om te bakken ,wat ik zo ga doen met deze super leuke cupcake vormpjes die ik ook kocht bij Maisons gisteren..

 Ik heb de mogelijkheid om te reageren op mijn blogjes even uit gezet ,ik heb geen tijd om bij jullie allemaal te reageren ,maar geniet zeer zeker van jullie blogs ,via mijn iphone ,lees ik mijzelf tussen de bedrijven door regelmatig bij !

Maar ik voel mij  wat schuldig als ik niet onmiddelijk kan terug  reageren,maar weet dat ik jullie blogs regelmatig  bezoek en geniet :)
Jullie kunnen nog altijd mailen : marieflorenceenbrocante@gmail.com

Nu ga ik Georges Clooney... nog eens een bezoekje brengen ,(nespresso machine;)) en dan eens wat bakken..

Ik wens jullie nog een fijn pasen!
Manuela xxx


Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: