Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zondag 10 februari 2013

Een witte tour bus met een halve maan..

Dag Allemaal,

Wat een rare titel  zullen jullie denken ,maar ik hoop hiermee toch jullie aandacht te hebben..

Het heeft helemaal niets te maken met ons interieur..jammer genoeg.

Afgelopen vrijdag is op de parking van mijn werk(Beernem/West-Vlaanderen) ,mijn auto aangereden ,volgens patienten die het hebben gezien en gehoord:-( zou het een witte touringcar geweest zijn die onze auto geraakt heeft,we hebben al een wat wazige foto door een patient genomen,en morgen hoop ik  de bewakingscamera's van het werk te kunnen bekijken.Het zou een witte bus gaan met een halve maan  als logo( aan de zijkant van de bus) de bus zou ook een belgisch kenteken ??hebben ,en een ski bak  aan de achterzijde van de bus,weet iemand van jullie van welke maatschappij deze bus zou kunnen zijn ?

Heeft de chauffeur het niet gevoeld(ik probeer het positief te benaderen)ik weet het niet maar de bus is weggereden,en mijn auto ziet er nu zo uit...

Als jullie mij verder kunnen helpen hoor ik het graag: marieflorenceenbrocante@gmail.com

Natuurlijk ook nog een paar foto's van ons  interieur ,maar erg veel nieuwigheden zijn er even niet..ik verlang al naar de brocante markten  voor nieuwe brocante en de lente ,ik heb vorige week  al veel buiten gewerkt ,terras schoongemaakt hier en daar wat gesnoeid..
Het was ook weer erg druk op het werk ,dus veel tijd om antiek en brocante winkeltje af te lopen had ik niet..
Ik kocht wel nog deze blikken koekjes doos die er toch ook wel wat brocante uitziet,maar nieuw is.
De doos heeft erg mooie kleurtjes,beetje oud roze ,en daar ben ik weg van!
Verder nog wat overzicht foto's:
Nog wat overzichtsfoto's..

Zonnetje kom maar binnen!

Net lente;-)

Beetje frisgroen op tafel...




Naar aanleiding van mijn vorig blog je kreeg ik een berichtje van Marja graag had zij ook de agenda van Romantic French willen hebben ,maar vond hem niet in Nederland ...zij hiervoor dus  gebeld naar de Ark van Zarren.. maar die vroegen wel erg veel voor het verzenden van de agenda ... 
En de agenda lag  die week dan nog wel aan halve prijs in hun winkel...
Ik was hierover toch wel wat verbaasd ,waarschijnlijk zou ik helemaal geen goede zakenvrouw zijn (collega Sanne zegt dan ook altijd dat ik een echte softie ben..)
Maar ik vond dit niet kunnen !en na afspraak met Marja, ben ik  dan ook zelf de agenda aan halve prijs!!!  voor Marja gaan kopen en heb hem opgestuurd naar Marja in Nederland Marja dolblij en ik tevreden dat ik haar blij heb kunnen maken!

Marja heeft sinds kort ook een blog :
http://littlewhiteheaven.blogspot.be/

Ik wens jullie alvast een hele fijne week!
Liefs Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: