Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 17 december 2012

Kerst voor Oma,en nieuws over mijn brocante blog..

Voor mijn schoonmoeder maakt ik dit kerststukje om op haar schouw te hangen.
Ik had er weer te laat aan gedacht om een foto te nemen ,sorry :-) is hier al ingepakt ,met een  leuk stickertje van Daphne's Diary :made bij...maar toch een beetje een idee

Het nieuws over mijn brocante blog ,ik ga stoppen met de verkoopblog ,ik kom tijd te kort ,hoe leuk ik het ook vind! ,ik heb er enkele hele leuke contacten aan over gehouden!! ,maar ook wat minder leuke ervaringen :er zijn altijd mensen die afspreken en dan niet opdagen,en zeker als ik een paar dagen in Gouda ben en dan ook nog eens voor niets zit te wachten ,dat is natuurlijk niet zo leuk:-(

Dit kost natuurlijk veel tijd ,en in combinatie met mijn werk is dat wat te veel momenteel ,komt daar dan ook nog eens bij dat zowel mijn zusje ,Marloes ,en ikzelf nog heel wat te verwerken hebben( en nog steeds krijgen...) rond het overlijden van papa ,we gaan eerst dit eens verder proberen te verwerken.


Voorlopig hou ik het dus bij deze blog en als ik eens iets  leuks heb om te verkopen plaats ik het hier!
Ik laat de verkoop blog nog even open zodat volgers daar,  als ze dat wensen bij deze blog kunnen aansluiten

Aan allen een hele fijne week!
Manuela

Zoeken in deze blog

Wordt geladen...

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: