Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

vrijdag 16 november 2012

Huisvrouw..

De afgelopen dagen was ik thuis ,wat erg leuk was ,ik  heb alles  schoongemaakt wat er maar kon schoongemaakt worden ,want na de schilder en behangwerken was dat natuurlijk ook wel nodig.

Erg fijn dat alles weer op zijn plaats staat en schoon is ,ik kan daar echt van genieten ,gezellig de kachel aan s'avonds op mijn gemak lekker koken..

Bakken ben ik zelfs nog niet aan toe gekomen ,miss deze namiddag? (na de strijk)

Ik moet wel toegeven dat ik nog niet de energie heb die ik normaal heb ,want wat  er deze zomer allemaal is gebeurd rond het overlijden van mijn vader is niet in mijn koude kleren gaan zitten!

Maar ook manlief en dochter genieten ervan dat mama thuis is ,want mama ? O die is toch 7  hele dagen thuis deze week (die hoeft niet te werken...) en onze boterhammetjes worden gesmeerd we gooien onze spullen neer ,mama? die ruimt het wel op.. ze heeft tijd zat! pfff

Als hun verlof of vakantie hebben dan is het om te rusten ...als ik verlof dagen opneem is het altijd in functie van...

Vandaag is het mijn laatste dag thuis en ik heb nog en heel lijstje van wat er moet gebeuren oa ..Strijken,ik geeft het toe dat durf ik nog wel eens uitstellen.

Mijn kroost gaat wat beleven volgende week ,want dan ben ik samen met een collega op reis met onze bewoners (werk) weet je  wat ze zullen zeggen als ik terug kom ?zie je wel dat we  het best kunnen redden zonder jou?  jaja... maar goed  dat er nog oma's bestaan die voor het eten zorgen!...

Dus jippie!!! ik mag morgen weer gaan werken !
Ik zou voor geen goud ter wereld full-time huisvrouw willen zijn ,miss part time werken maar hele dagen thuis ,Nee!
Petje af voor alle thuis blijvende moeders!
Allemaal een heel fijn weekend!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: