Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

woensdag 24 oktober 2012

Teleurstelling



We zitten hier nog steeds in de rommel....

Marloes haar kamer is al klaar en ik durf wel te zeggen dat hij prachtig is geworden ,in het echt veel mooier dan op de foto.

Ook onze slaapkamer (nu nog een ander bed ,dus daar moeten jullie even omheen kijken;-))

Jammer genoeg is met Miss Marple niet alles gelopen zoals verwacht ,en moeten wij onze plannen in de hal enigzins aanpassen.

Gelukkig heb ik  het door mij zo begeerde bloemetjes behang wel ontvangen ,en daar heb ik dan vandaag een kleurtje(flamant) bij gekozen.

Ik heb gisteren zelf contact opgenomen met Miss Marple ,omdat ik het door mij bestelde(en betaalde) papier nog niet allemaal had ontvangen(nog  13 rollen tekort) ik vond het al vervelend dat ik zelf moest bellen ,want tenslotte ben ik klant en een mailtje kost toch niets ,maar goed ik wil niet de lastige klant gaan uithangen en ik kan begrijpen dat men het "druk" heeft.
Maar als men een dag beloofd dat reken ik daar ook op,als dit niet kan doorgaan ,wat natuurlijk altijd kan gebeuren,dan is een mailtje of telefoontje toch fijn ?

Enfin er zijn blijkbaar problemen met de levering van het papier ,volgens Miss Marple geheel buiten hun wil om en hebben ze er alles aan proberen doen om dit in orde te maken ,wat ik ook graag geloof ,maar jammer genoeg kan onze behanger niet wachten

Er is dus afgesproken dat ik het geld zal terug gestort krijgen op onze rekening,ik hoop dat dit alles goed zal verlopen ,zodat ik als nog kan zeggen dat ik een tevreden klant ben.....
Dit verhaal zal dus nog vervolgd worden .

Verder ga ik op reis,dat klinkt he ;-)  samen met een collega,charlot,ga ik met 5 van onze bewoners eind nov een weekendje naar Center Parcs ,ik popel al om het ze te kunnen vertellen want voor onze bewoners is het super om eens op reis te gaan,en  alle aandacht te krijgen .

Maar collega en ikzelf moeten natuurlijk nog heel wat  voorbereiden ,inpakken.....  en zullen 4 drukke dagen krijgen in Center Parcs,maar we zullen het vast heel gezellig hebben!

Natuurlijk ga ik niet nalaten jullie wat foto's te laten zien ,ik heb ook nog wel wat leuke brocante en ook wat nieuwe dingen  aangekocht maar dat zal voor een volgend blogje zijn ,ook de bakactiviteiten liggen wat stil met al de rommel hier in huis

Ik wens jullie allemaal een fijne avond!




De kamer van Marloes
Nieuw gordijntje gemaakt voor in het toilet beneden


De badkamer is een "antieke" pastel tint poeder roze
De kleur is niet goed te zien op de foto ,in het echt (vind ik ) het super mooi ,ook het toilet beneden is in de zelfde kleur
Onze slaapkamer
Ook op onze kamer

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: