Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 15 oktober 2012

Grote werken....

Zoals jullie in mijn vorige blogje al konden lezen had ik 2 weken geleden een afspraak"met"Miss Marple..

Dus op op de afgesproken dag trokken mijn mama ,zusje ,en ik naar Doorn,waar we hartelijk ontvangen werden .




Na wat uitleg over het ontstaan van de winkel en over alles wat we daar kunnen kopen ,en een lekker kopje koffie en thee,konden we op de zolder boven de winkel op ons gemak rond kijken in de boeken..

Mijn keuze voor in de gang stond al zo goed als vast ,en voor boven had ik het ook al vlug gevonden .

De schilder /behanger is nu druk bezig:


Dit witte kastje scoorde ik nog in de kringloopwinkel ,heeft een heel leuk ornamentje op de voorkant,het was weer een koopje;-)


Een nieuwbouwhuis: Ons huis heeft zich hier en daar wat gezet ,zodoende moet er hier en daar wat opnieuw opgevuld en bijgewerkt worden...


Voor..(hier hangt er wel al vliespapier op ,maar nog niet geschilderd)


En na ,dit wordt gecombineerd met behang,maar eerst de schilderwerken ,behangen is het laatste ,aldus de schilder..


De logeerkamer (die zal het laatste worden gedaan) doet dienst als schilders atelier...
O, wat zal ik blij zijn als alles klaar is!!

De eerste rollen behangpapier kreeg ik al opgestuurd van Miss Marple ,normaal zou ik de rest  as woe en volgende week maandag moeten ontvangen.
Als alles zo goed blijft verlopen ,zoals ik tot nu toe mocht ervaren kan ik jullie Miss Marple zeker aanraden ,ze hebben prachtige dingen ,op maat gemaakte kasten prachtige stoffen! leuk behang;-)
Tot nu toe super!
Dus nu moeten jullie(ik ben totaal niet ongeduldig;-)) nog even wachten op foto's van het eind resultaat....

Neem me maar weer even niet kwalijk als ik niet vaak reageer op al jullie leuke  blogjes ,maar je begrijpt ik zit hier in de grote werken ;-) en moet de schilder natuurlijk ook zo nu en dan voorzien van een kopje koffie ,en dan ook nog gaan werken ,alhoewel dat laatste absoluut niet erg is ,want eenmaal op mijn werk ,zie ik de rommel hier thuis niet,ik ben liever wat daagjes thuis na het behangen en schilderen dan kan ik lekker gaan inrichten...

Een fijne week allemaal!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: