Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

woensdag 20 juni 2012

Even stilstaan..

Afgelopen zondag is Marloes 18 jaar geworden ,jammer genoeg is deze verjaardag niet de verjaardag geworden die we gehoopt hadden .
Mijn vader voelde zich enkel weken geleden (3 weken..) niet zo lekker wat last van de maag ,vorige maandag is er dan een gastroscopie gedaan ,waarbij er gevonden  werd waarvoor we bang waren,mijn vader heeft slokdarmkanker,het is dan ook nog eens in een ver gevorderd stadium ,zo dat we er nu alles gaan doen om het hem zo comfortabel mogelijk te maken en hopen dat de chemo die hij krijgt zal aanslaan en deze (k... ) ziekte nog even kan tegen houden.
Gisteren werd er een poortcatheter geplaatst voor de chemo ,en vandaag plaatsen ze een stent zodat hij tenminste weer kan eten,(vanwege het gezwel in de slokdarm kan er niets maar dan ook niets meer passeren)
Mijn vader werd in jan  60 jaar,dus is nog jong!
Voorlopig zal ik dus even niet bloggen omdat ik er alles wil aandoen om mijn vader en de rest van de fam te helpen waar ik maar kan.
Toch nog even een paar foto's van de taartjes die ik maakte voor Marloes haar verjaardag,we doen ons best om alles zo normaal mogelijk te laten verlopen en het laatste dat mijn vader ,opa  voor Marloes zou willen is dat wij  ons leven zouden stilzetten ,dus we doen verder ,maar dit alles doet ons wel weer stilstaan bij  het leven ,want wat is er nu allemaal zo belangrijk?? zelfs al zouden we 100 miljoen kunnen betalen dan nog zouden we nog deze ziekte niet kunnen doen verwijnen! dus laten we allemaal genieten van de kleine dingen en van elkaar.



 Deze verzilverde kan met monogram en dt porseleinen vergietje vond ik laatst nog op de rommelmarkt




Marloes haar studeerplekje bij mooi weer
 Marloes zit dan ook nog eens midden in haar eindexamen  ,gezien de omstandigheden allemaal extra zwaar voor haar
Van mama kreeg ik radijsje voor in de tuin ,en ze zijn nu dus klaar om op te eten, onze eerste oogst

Dit is Leo;-) onze eigenste vogel die zich dagelijks komt wassen in zijn prive badje


Ook heeft hij zijn eigen troon..

Roosjes en hortensia uit de tuin

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: