Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 21 mei 2012

Weer een tegenvaller....

Vorige donderdag dus weer naar een rommelmarkt geweest ,in Aalter (zoals eerder vermeld op mijn blog) ik  had een laatdienst die dag ,maar Aalter is niet zo ver en ik dacht ,een frisse wandeling is gezond..   een frisse wandeling was het zeker..:-(
 Ik ben toen ik thuis kwam lekker in bad geweest, gewoon om warm te krijgen !!!en de vangst? het was mager :-(  een stolp ,wel leuk en niet zo duur: samen 5 euro ,ik kocht het plateautje voor 1 euro en wat verderop de stolp voor 4 euro..maar dat was dan ook alles wat ik gevonden heb ,het scheelt natuurlijk ook dat ik al behoorlijk wat heb en natuurlijk niet kan blijven  neer zetten....

Muffins gebakken ,maar niet echt een recept om te delen,ik houd toch meer van een gewone cake...
Deze zondag (gisteren) zijn wij dan naar Gistel geweest ,weer erg koud ,maar ik had mijn Uggs aan! en ik was blij toe!deze rommelmarkt streep ik aan in mijn boekje als niet voor herhaling vatbaar! echt niets:-( de kandelaars die nog voorbij komen op onderstaande foto's kocht ik daar wel ,maar dat was dan ook alles!
Het zal toch echt wat warmer moeten worden voor ik  nog eens op "rommeljacht" ga hoor!

Nog steeds weinig in bloei in de tuin ,onze klimhortensia doet erg zijn best...

Boskoops glorie ,blauwe druif ,zie je de kleine trosjes?


En als er dan buiten geen bloemen te zien zijn, halen we er maar binnen ,zelf houd ik erg van deze kleuren ,vuil roze?(zo zeggen ze dat in Belgie) en wit ,en als ze binnen niet meer bloeien zet ik ze gewoon buiten!



Nieuwe JDL...

Nieuwe handschoen voor de houtkachel..



Hier zie je de stolp die (de hoge) ik kocht in Aalter


En de houten kandelaars die ik kocht ,ze zijn lichtgroen



Het keukenraam wat aangepast met  zomerse kleurtjes ,roze :-)


Onderstaande spoelkom laatst gevonden in de kringloop 0.50 cent,vond het een lief kleurtje ,de bovenste is een van Boch
Vandaag komt mijn mama op bezoek voor 3 dagen ,dus heel erg leuk !!!,het is al een tijdje geleden dat ik ze gezien heb! we bellen veel (erg veel:-)) maar het is niet zo gemakkelijk om zo maar een weekendje Gouda te doen ,vooral omdat ik zelf zoveel onregelmatige diensten doe ,en natuurlijk ook weekend's moet werken.
Dus ik ga nu 3 dagen genieten van mijn mamsie!!

Aan alle andere blogster's, wat leuk al jullie reactie's via blog of mail ,ik hoop dat jullie het mij niet kwalijk nemen dat ik zelf niet altijd reageer  maar ik heb daar gewoon de tijd niet voor,maar ik geniet van al jullie mooie foto's en interieurs hoor!

Daarom heb ik de reactie's voorlopig even uitgeschakeld ,maar per mail ben ik natuurlijk nog bereikbaar!en ik hoop dat jullie natuurlijk ook blijven genieten van mijn blog!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: