Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 7 mei 2012

Rommelmarkt

Afgelopen zondag naar de rommelmarkt in St Andries(Brugge) geweest ,een beetje een teleurstelling.
We waren al vroeg uit de veren en ik hoopte natuurlijk om leuke brocante te vinden..Dus gewapen met een boodschappenkar op wieltjes ,(een heel hippe hoor!;-) trokken we op pad.
Ten eerste was het ijzig koud ,zo'n spijt dat ik mijn Uggs niet aanhad!
Ten tweede heb ik er weinig leuke brocante gezien ,nu moet ik toegeven dat een mens op de duur ook wel wat verzadigd raakt (zelfs ik:-))want je moet het ook allemaal kwijt kunnen natuurlijk!
En veel heb ik al:,zilver bestek ,servies in overvloed!,en stolpjes ,wel een favoriet van mij ,heb ik zoveel dat ik ze niet meer allemaal kan uitzetten .
Dat wil dus zeggen dat ik zoek ga naar iets super leuk's dat ik nog niet heb en wat dan ook nog een leuk prijsje heeft (Hoezo moeilijk?)
En dat is niet makkelijk,natuurlijk als het dan ook nog eens zulk slecht weer is,en je loopt te beven van de koude ,is de lol er vlug af...
Toch even een foto hierboven van de rommelmarkt denk de zon erbij ,en het is toch een leuk plaatje?
Het enigste dat ik gevonden heb ,is een houder(verzilverd) voor eierdopjes die er ook bij zaten ,wel erg leuk ,die staat dus te wachten tot ik een mooie vitrine kast gevonden heb,dus die krijgen jullie dan nog wel te zien..

Ik heb toch alvast(afgelopen zaterdag) een mandje met zomerplantjes gevuld..in het keukenraam
Vorige zaterdag ,zijn we dan even langs geweest bij Pol Desmet (voor adres zie eerder op mijn blog)
De onderstaande foto's zijn dan weer genomen bij een plaatselijk Antiek handelaar?(Pol Desmet)je moet er echt zoeken tussen de rommel en antiek ,maar je mag er gerust je gang gaan en rondkijken ,ik heb een hele mooie echte antiek vitrine kast gezien maar die was jammer genoeg net weg voor mijn neus,wel nog een heleboel andere leuke dingen ,wat dacht je bijv van dit oude slagersblok?jammer genoeg weet ik er bij mij niet echt een leuk plaatsje voor mij hij is toch super ??
Op de bovenstaande foto zie je een hele bak vol met chocoladevormen in allerlei soorten en maten,daar heb ik er  nog 2 hele leuke kunnen uithalen:-)
Kom Binnen...
Een  leuk fietsje /karretje!
De volgende rommelmarkt die  normaal gezien altijd wel de moeite waard is is donderdag 17 mei in Aalter,(Belgie) in de Kestelstraat,deze begint om 8.00 s'morgens ,maar voor de echte koopjes een beetje vroeger;-) en als je een parkeerplaatsje wilt (en dus geen stress met manlief over het parkeren van de auto...zucht)is het ook aangeraden er op tijd te zijn! het is een redelijk grote mark
Wie weet komen wij elkaar nog tegen?

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: