Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 2 april 2012

Even naar Brecht..


Dit weekend zoals al eerder geschreven naar Brecht(Antwerpen) geweest ,naar een brocante fair ,een heel eindje rijden 134 km ,(bedankt zusje!)maar de ontvangst was aller hartelijkst!
En het was heel erg leuk! ,ik heb er kennis gemaakt met Linda,die daar ook aanwezig was,(te zien in de JDL van vorige maand (pasen)ook een hele vlote dame(is dan ook een Nederlandse ;-))
Zij stond al eerder in de JDL in 2010 en  de eerste foto is dan ook uit de editie van 2010, waar  in zij stond.
Ook Marielle (bij haar thuis was de fair) was super! ze had zulke leuke dingen,ik kocht onderstaand apothekers potje ,het bakvormpje,voor nu even in het vliegenkastje,en een leuke fles (die foto hebben jullie nog te goed)onder het genot van een kopje koffie en cake,heb ik fijn kunnen rond kijken .
Bedankt Marielle!
Graag had ik ook ng even naar Oosterhout geweest ,naar Dejavu,maar mijn zusje wilde liever naar Brugge terug ,zij is geen grote fan van brocante (is voor het "sjiekere" werk;-))
en toen we het adres van Dejavu aan onze "Tom "doorgaven ,bleek het toch nog even 35 min rijden ,aangezien ik op weg naar mama altijd Oosterhout voorbij rijd ,heb ik mij voorgenomen dat dat maar  eens te doen als we naar Gouda rijden..
Dus ben ik zusje gevolgd naar de Liu-jo...(ik zei toch:ze is voor het sjiekere werk..;-))
Ook de nieuwe JDL bracht ik mee...


Deze vond ik in de Kringloop winkel in Brugge ,afgelopen week.

Het vormpje van bij Marielle

Ook bij Linda ,uit deJDL van 2010,zie je het potje?


Ook meegebracht  tijdens het winkelen met zusjelief in Knokke (vrijdag;-))

 Onze olijfboom is weer naar buiten verhuist!

Pioenroos


Alles nog kaal in de tuin ,maar wacht maar binnen een maandje,dan zal ik nog eens foto's plaatsen...
In onze tuin ,staan er vooral ,rozen ,hortensia's ,annabellen,stokrozen ,sinds gisteren :pioenrozen,lavendel,buxus,clematis vijgenboom,appelboom ,kersenbomen,frambozen ,bramen  enz..
De bloeiende planten allemaal in de tinten paars ,wit en zachtroze..ik zal nog eens foto's plaatsen als alles bloeit,de kersenbomen zullen nu wel vlug gaan bloeien denk ik:-)
Het voorjaar is voor mij echt het mooiste seizoen en voor jullie ?

Marielle haar jongste dochterje Emma ,is toen Marielle met man en kid's hier langskwamen,ivb met mijn verkoopblog,eens op Marloes haar kamer geweest en vond dit geweldig ,zo schattig die kleintjes die kijken natuurlijk op naar die (bijna)18 jarige! ,en op Marloes haar kamer moet je zijn voor kleding ,frutsels ,make up ,sieraden en brocante(een beetje mee van haar mama)
Dus ik heb haar beloofd eens een blogje te wijden aan Marloes en kamer...
Dus Emma het volgende blogje wordt er een speciaal voor jou ,maar even wachten tot volgende week ,want deze week heb ik een drukke week op het werk,maar ik zal je niet vergeten hoor!

Ik wil jullie ook alvast een datum doorgeven ,van een niet te missen rommelmarkt(ik zal daar zelf ook staan ,ik doe dit altijd een keer in het jaar)
Maar als het regent blijf ik thuis......Maar ik zal het zeker op tijd laten weten! vorig jaar was het super mooi weer en daar hoop ik nu natuurlijk weer op!
Ik heb mijzelf al ingeschreven en mijn weekend gewisseld met een collega(bedankt Carine!)

Op deze rommelmarkt vind je echt van alles ,en erg veel brocante ,als ik zou mogen kiezen zou ik jullie deze rommelmarkt zelf eerder aanraden dan deze In Brugge(zandfeesten) omdat je hier echt nog leuke koopjes kan doen .
Hij is ook zeker net zo groot,dus de moeite om een eindje voor te rijden

Male feesten :Zondag 24-06-2012
Male hoek
8330 Sint Kruis( Brugge)


Ook erg leuk !!!!:de eerste buiten rommelmarkt hier in de omgeving :zondag 6-05-2012 in St Andries , Brugge wijk Blijmare(staat ook  vermeld in de Ariadne at home brocante)



Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: