Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

dinsdag 13 maart 2012

Welke...


Ik ben al "druk" aan het rondkijken voor het behangpapier..
Filip zei nog, je neemt toch weer niet zulk duur papier? Maar nee ,natuurlijk niet ,maar t'is raar ,ik kom toch weer uit bij de duurdere merken ,ik kan er ECHT NIETS!  aan doen..:-)
Bovenste is Sanderson,Elouise (alleen de naam al is mooi)
Het middelste is Chambray van Wallquest ,een merk voor mij nog onbekend,iemand ervaring mee? de prijs is ong hetzelfde als Sanderson.
Maar mijn favoriet!!!!!
Het onderste is ook van Sanderson ,maar valt bij nader inzien al af...
Onze voordeur is aan de binnenzijde hetzelfde als de buitenkant(zie eerder op mijn blog ,een kleur van farrow en ball) en ik denk dat dit groen (middelste)er wel bij past ,ook heb een een antiek( licht!) groene kast  in de gang en daar past dit wel bij ,maar het is erg druk.. maar ook zo lief!enfin het zijn nog maar voorstellen ,ik kijk op mijn gemak nog rond ,en tips zijn welkom;-)
Ik heb nog behangpapier te kiezen ,badkamet toilet(ten)....
Verder geniet ik van het mooie weer jullie ook ?
Een fijne week!

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: