Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

woensdag 7 maart 2012

Knokke ,Antwerpen , Lente en andere verlangens!

Dag Allemaal ,
Hartelijk welkom aan al de nieuwe volgers!

Het was hier een rustige week ,ik kocht een paar leuke wenskaarten ,bij de Ark van Zarren ,en vulde twee manden met wat bloemen voor aan de voordeur,zoals ik al schreef ; ik verlang naar het voorjaar !! mijn favoriete jaargetijde!!

Verder kreeg ik uitnodiging  voor een brocantefair bij iemand thuis ,daar kijk ik naar uit!! het is in Antwerpen en samen met mijn zusje ga ik daar naar toe .

Dagje Antwerpen is voorzien op 31 maart ,maar aangezien mijn zusje helemaal uit Gouda komt  al op 30 maart ...gaan we op vrijdag 30 maart een dagje Knokke doen ,hoezo shopalholic(s)?.....

Maar ik ben van mening dat mijn zusje net iets erger is dan mijzelf;-) nietwaar Charlotte?

 Mandjes voor aan de voordeur(2) Helleborissen en Rozemarijn ,kwestie van het landelijk te houden..

 En nog een ouderwetse Hollandse appeltaartgebakken deze week ,toch een beetje aangepast met aan de boverkant heel fijn krokant deeg..,(brickdeeg)

Verder ben ik druk aan het werk ,en ben ik ook dit weekend weer van dienst.

Natuurlijk zal ik niet nalaten jullie op de hoogte te houden van de Fair en het dagje Knokke (Flamant;-)) en ons dagje Antwerpen!

Nog een fijne week en alvast een mooi weekend(met mooi weer !) toegewenst!
Manuela

Deze foto uit de JDL magazine ,voor de liefhebbers en staat een singer naaimachine te koop op de verkoopblog,ik verkoop hem voor iemand anders,en ik denk dat  een leuk bod ook wel zal aangenomen worden .

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: