Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

woensdag 29 februari 2012

Op vraag..

Dag Dames ;-)even een antwoord op jullie reactie's......
De mascarpone creme :zo simpel!...je neemt 250 gr mascarpone en je doet daar wat vanillesuiker bij en evt merg van een vanillestokje je doet hier een klein beetje room bij (min 35 procent vergehalte) en je mixt tot je een creme krijgt die mooi in pieken blijft staan (zodat je toefjes kan spuiten) gewoon op gevoel.....een beetje voorzichtig met de room erbij doen  kan je nog altijd...
en de hoeveel heid suiker ? naar je eigen smaak ,om evt toch nog een beetje rekening te houden met de kcal kun je candarel gebruiken...(niet dat ik dat doe..)
En verder kies je zelf ,wil je chocolade ,wil je mokka ,wil je aardbeien ,munt.. ik denk dat je kunt spelen met de smaak...hebben jullie  ideen voor een smaakje laat maar horen he ?
Ben altijd in voor iets nieuw's..
.
Nog een fijne avond....

Ps Het zijn hier in Belgie weer nieuwe afleveringen van Komen Eten..  en er doet (wederom) een landgenote mee van mij..
En ja sorry ze  is dom....ik zeg dit niet vlug en het is zeker niet slim en lief van mij om dit op mijn blog te zetten maar morgen moet ik gaan werken, en leg het maar uit hoor als Hollandse..
En het feit dat ik hier durf schrijven dat ze  dom is,is omdat ik mij zo erger aan haar ,want volgens mij is ze niet echt zo zwak begaafd maar wil ze gewoon aandacht! ze doet goed haar best om in de belangstelling te komen in ieder geval.. want ze is 41 ,en ziet er uit als 28 zo zegt ze zelf..en zegt  tegen de mede kandidaten dat ze dertig is..

Astrid Bryan is haar grote voorbeeld..

Maar ja ,ik moet toegeven waarom kijk ik ook nog naar komen eten? voor de lekkere recepten moet je het niet (meer) doen,en eerlijk is eerlijk samen met mijn collega's hebben we er soms wel erg veel lol in ,want we hebben natuurlijk de nodige commentaar ..maar ja morgen zal de lol hoogstwaarschijnlijk aan de Nederlanders gericht zijn ...en kan het ze niet kwalijk nemen
Ik laat het maar over mij komen ;-)

Och ja ik wil niet opscheppen maar ondanks dat ik 39 ben zie ik er ook uit als 16..maar voel mij af en toe 80;-)

 Nu stop ik want HET begint bijna...

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: