Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zaterdag 25 februari 2012

Nu weet ik het even niet meer...

Handoekjes :op de handoekjes naaide ik zelf een reepje stof(comptoir de famille) en een kantje..


Een oude emaille emmer ,voor de  rollen toiletpapier


Ook de sleutelhanger in stijl ,er hoort een sleutel op het toilet...

Hanglampje  in ons toitlet kocht ik ooit voor 7.50 euro op een rommelmarkt,ik heb er twee ,in het toilet boven hangt de andere

Gordijntje in het toilet komt van de Ark van Zarren in Brugge
Maar nu ,zoals je ziet op de foto's is dit plaatsje ook nog niet behangen ,en onze behanger komt na de zomer ,maar wat doe ik hier nu  op de muur ? ik heb verschillende dingen voor ogen maar nu moet ik kiezen ,ik wil iets romantisch ,iets tijdloos (een ruimte moet ik kunnen aanpassen door bijv kleine dingen te veranderen)De huiskamer en ook keuken werden  behangen met Sanderson papier ,waar ik nog altijd heel blij mee ben!
Ik wil ook dat ale ruimte's in huis bij elkaar passen ,zonder saai te zijn...
Ik vind het erg moeilijk! je begrijpt; overal even naar het toilet om inspiratie op te doen..(grapje ;-))

Verder heb ik geen nieuwigheden te melden ,en zeker niet op interieurgebied ,ik ben namenlijk weer al wat ziek ,heb al de hele week griepverschijselen,dus ik ben niet veel op pad geweest :-(gelukkig is het vandaag erg mooi weer ,en ik voel mij direct al iets beter,ondanks dat ik nog koorst heb!,en dat wil wat zeggen want koorts heb ik niet vlug :-( ik verlang echt naar het voorjaar!maar ik ben waarschijnlijk niet de enige?
En dat griepje zal wel weer  voorbij gaan ,er zijn ergere dingen!
JDL van deze maand staat ook in het teken van pasen en de lente,er staan weer prachtige foto's in !
Aan jullie allemaal een fijne week toegewenst!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: