Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zondag 22 januari 2012

shopaholic....




Dit weekend zijn mijn mama en zusje bij mij ...dit wil zeggen shoppen ,ik kan er wat van maar ,die twee!!!;-) ze zouden vergeten om te eten ...gelukkig ben ik er om ze hier op tijd aan te herinneren(ha,ha,ha) ik wil kan graag en goed ;-) winkelen maar ik moet op tijd een kopje koffie en iets lekkers hebben hoor!

Zelf kocht in 'in de Ark van Zarren) deze agenda,:romantic french...
En een nieuw( afwasbaar,maar ziet er uit als stof )tafelkleed.
Ik had er al een ,ook van de Ark van Zarren ,maar doordat ik een nieuwe (hele grote) tafel heb ,paste hij net niet ,ik plaats mijn andere mooie! tafelkleed dat op mijn brocanteblog ,dus als je interesse hebt?is ook al een groot formaat hoor 2.75 cm..

Verder koch ik nog super mooie rijlaarzen (met dank aan mama;-))

Ook koch ik nog een nieuwe lamp ,een mooie robuuste houten voet ,in een groene kleur..

Ik had jullie vorige week al wat interieur foto's beloofd maar het kwam er maar niet van ..jullie kennen dat wel zeker ? Met Marloes naar de tandarts ,de was ,strijk :-(pakjes maken voor de brocante blog , werken ,boodschappen ,......natuurlijk wilde ik nog het een en ander bakken voor dit weekend ,dus mijn dagen waren weer te kort,maar hier nog wat foto's!






Beetje voorjaar;-)

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: