Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

zondag 8 januari 2012

Nu we toch moeten thuisblijven....

Nu we toch moeten thuisblijven met onze zieke dochter , heb ik mij deze middag bezig gehouden met het bakken van cupcakes ,om te trakteren op het werk morgen (mijn verjaardag....)
Ik heb verschillende soorten ,amandelcakejes ,chocolade ,vanille,vanille met chocolade ,en cakes met appel rozijnen en krenten...met daarop chocolade ,vanille of mokka creme ..ik zou zeggen neem een kopje koffie of thee en schuif gezellig aan;-)



Rond elk cupcakeje een kantje gebonden.. ,ik kan het niet laten he ;-)

Even moeten brainstormen hoe ik dat nu ging vervoeren..gelukkig vorige week nieuwe laarzen gekocht voor Marloes ,dus deze doos kan fungeren als taartdoos..
Aan  jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve reactie's en mail's die ik kreeg naar aanleiding van mijn vorig blogje !
Met Marloes gaat het nog niet zo lekker ,ze heeft erg veel pijn en ziet  er volgens papa uit als een hamster ,(hij kan het plagen niet laten) grote hilariteit toen we deze avond mail kregen van Albert Heijn ivb met de hamsterbingo!! ...Alleen kan het arme kind niet lachen ,alles is stijf ,ze kan haar mond amper openen !
Dus ik heb het al de hele dag druk met het tot orde roepen van mijn echtgenoot(lees groot kind....;-))
aan allen een hele fijne week toegewenst!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: