Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 16 januari 2012

Even met jullie delen,

http://www.brocanteblondeduinen.nl/
Van Dorry die bij mij iets kocht kreeg ik haar link door ,die ik graag met jullie wil delen,leuk om even rond te kijken en wie weet zie je iets leuks!
Ik denk dat ik haar er wel een plezier mee kan doen om hier haar link te plaatsen

Zelf heb ik een drukke week achter de rug ,op het werk zoals altijd druk en 4 laatdiensten ,alhoewel ik moet toegeven dat ik het liefste de laatdiensten werk ,dit kan ik makkelijker combineren met mijn gezin .

Als ik de laatdienst doe , kook ik s'morgens en kan ik nog het een en ander doen in mijn huishouden ,na een vroegdienst ben ik zo moe,dat ik het natuurlijk ook doe (moet wel...),maar het valt mij dan erg zwaar,na een laatdienst kan ik direct en met een gerust geweten (al het werk is gedaan)in mijn bedje

Voor diegene die het nog niet wisten ik werk als begeleidster met mentaal gehandicapten mensen,voor mij een droomjob ,maar door dat ik het doe met hart en ziel... kan ik het soms ook erg moeilijk loslaten en doet het mij soms pijn te zien dat er beslissingen worden genomen (die  naar mijn inziens) niet altijd in het belang  of laat ik het anders zeggen ,een verbetering zijn voor de bewoners...


Daarom is deze blog en de brocanteverkoopblog ,een hele leuke afwisseling ! en ook de contacten die eruit voort komen ,erg leuk! ik kan mij hier echt in ontspannen en kan mij voorstellen dat als ik niet in de zorg zou werken het wel iets in de "brocante" had kunnen worden,misschien komt dit alsnog ?of en combinatie van de twee ,of....een bed en breakfast en brocante....(ik sla weer aan het dromen he ?)

Foto's volgen nog deze week,ik heb gewoon nog geen tijd gehad :-(
Zaterdag wel met mijn man gaan winkelen en op een heel leuk kookwinkeltje "gevallen " waar ik deze cupcake's vormen vond ,de kleintjes kocht ik alvast voor Marloes haar verjaardag,(ze is ondertussen hamster af;-))
De kleintjes zijn roze met een hoog gehakt schoentje..
Leek mij wel leuk als 18 jarige (in juni 18 jaar...)

en de grotere t'ja pink toile... kon ik toch niet laten liggen he;-)

Deze week volgt er nog wel een blogje met interieur ...
Een fijne week toegewenst! ,Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: