Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

vrijdag 23 december 2011

Nieuwe lamp,dankzij mijn schoonmoeder..

Al een paar maanden zie ik in de winkel een mooie lamp hangen ,die perfect in mijn hal zou passen,maar verstandig als ik altijd ben ;-) laat ik hem hangen en richt ik mij op het sparen voor de komende behangwerken..en denk ik heel verstandig (knap he?)volgend jaar vind ik vast ook nog wel iets leuks..

Natuurlijk de lamp bleef in mijn hoofd hangen...

Op een goeie dag na het boodschappen doen springen manlief en ik zelf nog even binnen bij mijn schoonouders,en ja schoonmama zoekt een lamp ,ik roep direct oh ! ik weet een mooie hangen..

Aangezien ze  het altijd nogal leuk vind in ons interieur en zelf ook wel  van die stijl houd ,en natuurlijk het volste vertrouwen heeft in haar schoondochter(ze leest mee;-)!) springen we in de auto en racen we naar de winkel die bijna gaat sluiten .

De koop is vlug geregeld(ik ondertussen nog vlug om geld want dat hadden we niet eens mee!)en nog diezelfde avond staan manlief en opa op  de  trap te zweten om de lamp omhoog te hangen.

Hij hing prachtig boven haar tafel ik kon er mijn ogen niet van houden!,manlief was nog aan het mopperen waarom heb jij hem niet gekocht zo'n mooie lamp,maar ik was blij voor mijn schoonmoeder .


De volgende dag krijg ik telefoon ,ik mag de lamp overkopen als ik hem graag wil ,ze kiest wel iets anders..nu ken ik ze al langer dan vandaag (ze leest mee ,maar dat geeft niet...)en ik denk dat ze toch liever een lamp wil die net iets moderner  is ,dus ja ik neem de lamp graag over ..maar ik heb wel een lieve schoonmoeder want ik kreeg de lamp met korting ,Bedankt Oma!

Op de foto's is het nog een beetje kaal ,maar dat komt omdat we nog moeten behangen,maar ik wilde jullie toch de lamp alvast laten zien,update's volgen later in het jaar dan zal de lamp natuurlijk veel mooier uitkomen..de kleur van de lamp is grijs groen gepatineerd
Voor morgen ,allemaal een fijne kerstavond ! ik ga werken maar samen met de bewoners zullen we er ook wel iets gezelligs van maken!

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: