Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

vrijdag 30 december 2011

Leuke namiddag.

Het grote glas is eigenlijk een karaf,deze kreeg ik cadeau van mijn zusje ,als vroeg kerstcadeautje

De schattige doosjes..



Antiek en Brocante: 'T Vaghevier

Morgen oudejaarsavond met olliebollen!! ik blijf tenslotte een Nederlandse!

Vandaag een goed gevulde dag gehad ,deze morgen had ikeen afspraak voor "de" brocante verkoop bij mij thuis..Leuk!

Deze namiddag wilde ik graag zelf op brocante "jacht" ik geef jullie het adres door!! want het is een HEEEL leuk snuffeladresje!  met een hele vriendelijke mijnheer, die je op je gemak laat rondwandelen door zijn grote schuur .
Die vol staat  met brocante !,we hebben er dan ook nog een tijdje staan kletsen ,wat niet goed was voor mijn voeten ,neus en handen want ik had het niet warm!! dus jullie Uggs aan ,maar dat is voor ons geen probleem niet waar?

Een echte aanrader je moet wel een beetje zoeken ,het is (mooi!) landelijk gelegen maar met een navigatiesysteem zal het zeker geen probleem zijn .

Het ligt niet zover hier vandaan ,tegen de Nederlandse grens(Zeeland) en misschien kun je er een route van maken samen met de vorige adresjes die ik al vermelde op mijn blog? of mijn eigen "brocante" zolder;-)

Ook niet ver van Knokke ,waar het ook heel leuk vertoeven is :-)

Ik kocht bij deze mijnheer enkele van deze schattige doosjes ,van een oude kleding winkel ,Maison Raph.
er staat op elk doosje een kleur vermeld ,deze kleur zit er ook in ,in de vorm van een soort watten ,dit zou kleurstof geweest zijn waarmee men vroeger kleding kleurde

De doosjes zijn erg decoratief! ik plaatste er ook 4 op mijn verkoopblog voor de liefhebbers..

Het adres van de deze mijnheer :   

                                                                               Antiek en Brocante T'Vaghevier,Aan en Verkoop
                                                                               Margaretha v.d.Vaghevierlaan 4
                                                                               9992 Middelburg
                                                                               Tel :0476-555.064

Open woe t/m zat van 14.00 tot 18.00

Aan jullie allemaal een prettige oudejaarsavondtoegewenst!
En een heel fijn nieuwjaar!!
Manuela

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: