Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

maandag 12 december 2011

Druk...

Ik heb het er maar druk mee ,sinds ik gestart ben met mijn  blog en verkoopblog kreeg ik al zoveel reactie's dat ik het er druk mee heb ,wel allemaal heel erg leuk hoor !!,maar ik heb dus bijna geen tijd om ook even te komen buurten bij de andere blogs en daar een leuke reactie achter te laten.. komt nog daar nog bij dat Marloes midden in haar laatste jaar zit en de daar bijhorende eindwerken en examens, en ik dus het nodige moet overhoren.en bekijken ..(volgend jaar het "echte" werk,ze overweegt om psychologie te gaan studeren)
Ook de leuke foto's die ik wilde maken van ons huis etc,zijn er nog niet.
Ik heb gelukkig wel mijn strijk weggewerkt(pfff) en deze avond nog een lekker (belgisch) dessertje gemaakt..

Ingrediënten

200 ml eiwit (+/- 6 eieren)
6 eetlepels witte suiker
120 g chocolade (melkchocolade of pure chocolade; neem je witte chocolade die zoeter is, gebruik je best wat minder suiker)

Bereiding

Ontvet een mengkom met azijn en voeg het eiwit en de suiker toe.
Klop op tot schuim.
Laat de chocolade smelten in de microgolfoven.
Meng de chocolade en het schuim in twee keer.
Maar zorg ervoor dat de chocolade niet warmer is dan lichaamstemperatuur als je deze mengt met de opgeklopte eiwitten.
Giet het mengsel vervolgens in  de gewenste schaaltjes en laat opstijven (ideaal is een nachtje ,maar zo lang konden wij niet wachten...)werk af met een flinke "dot" verse slagroom...

ik had nog een stukje lint (kringloop ,zie eerder bericht ) over  en heb het nog rond deze cloche gestrikt.

Momenteel is het hier zo zwaar aan het stormen dat ik mijn "misletoe" maar even binnen gehaald heb .... het zou jammer zijn moest hij wegwaaien...(zonde van mijn centjes;-)

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: