Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

woensdag 23 november 2011

Net Ontdekt!

LONDON

202 Kensington Park Road, London,
U.K W11 1NR
(+44) 20 77929022
Monday - Saturday 10 - 6
Sunday  12 - 5
Email: scln@shabbychic.com
 Net ontdekt dat er ook een winkel is in London,puur shabby chic....Daar moet ik (wil ik graag..)  zeker eens naar toe:-)
Je kan gelukkig ook bestellen op haar site..

 Nog even een "dienst mededeling ",het kan zijn dat er morgen wat foto's weg zijn van mijn blog :-(

Ik heb vandaag geprobeerd om een picasapimpstart album aan te maken ,maar ik geloof niet dat dit helemaal goed ging ,enfin morgen doe ik verder ..(met frisse moed ,die ben ik nu even kwijt..pfff)

Toen ik mijn foto's wilde sorteren heb ik daarbij blijkbaar ook foto's verwijderd van mijn blog ? Want ik kreeg ineens een melding dat mijn foto's verwijderd zouden worden van mijn blog.. maar dat dit wel 24 uur kon duren!! Ik heb wel  al gezien dat als ik niet meer met mijn profiel foto vermeld wordt bij het volgen van een blog ,maar met een zwart vlak met een waarschuwend uitroepteken,dus t'ziet er niet goed uit.

Mijnheer google, gelieve geen foto's te verwijderen van mijn blog, Please!!(zou het helpen?)

Enfin ik zal het zo vlug mogelijk weer in orde brengen,maar ik moet dus eerst 24 uur wachten om te zien wat er gebeurd....

Ergste van allemaal is dat ik nu nog geen picasapimpstart album heb!!!! maar blijkbaar wel een picasa album,maar ik wil op pimpstart...
T'gaat vandaag helemaal niet goed tussen mijnheer google en mij:-(

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: