Alles Brocante

Alles Brocante
Mijn blog kreeg een plaatsje op de site van Alles Brocante

Over mij

Mijn foto
Ik ben Manuela ,40 jaar ik ben geboren in Nederland, getrouwd met een Belgische man vandaar dat ik nu in Belgie woon. Wij hebben 1 dochter Marloes. Ik mis soms wel de openhartigheid en het spontane van mijn landgenoten.. en niet te vergeten mijn mama en zusje,die natuurlijk nog in Nederland(omg Rotterdam) wonen. Ik hou van alles wat met wonen en koken te maken heeft, en dan vooral de Franse landelijke stijl. Mijn grote droom is om ooit een eigen winkeltje te beginnen ..wie weet komt het er ooit nog van ,misschien is dit alvast een begin..het dromen alleen al is leuk!

Je kunt mij ook vinden op Picasa.pimpstart.nl,klik op de onderstaande link

vrijdag 25 november 2011

Eindelijk..

Allereerst ,Hartelijk dank voor de leuke reactie's,en tip's! dankzij een tip van een van de lezers van mijn blog (anoniem) ben ik vanaf vandaag vermeld op de picasa pimpstart pagina(en dank aan Roelina:-))
Voorlopig nog wel onder mijn naam maar ik hoop va volgende week onder de naam Maison Florence..

Ik denk dat ik nu dan toch wel start klaar ben om volop mee te doen met de picasa dames en het bloggen.!
Enkel mijn profiel foto is er nog niet maar ik moet blijkbaar 24 uur wachten ,dus ik wacht nog even af..

Had ik dan gisteren nog een klein probleempje ,waar ook dochter lief niet zo blij mee was....ik heb de foto camera laten vallen .:-( niet meer te herstellen ,lens volledig kapot (op de arduinen keukenvloer t'ja..)

Dus nog niet de overzichtsfoto's die ik de picasadames(en heren) beloofde en de foto's van mijn vondsten in de kringloop deze weekvoor de blog dames(en heren) ,morgenochtend eerst een nieuw fototoestel gaan kopen... (deze namiddag en avond moet ik gaan werken)


Wel nog een foto van een leuk schortje dat ik kocht in Maison du monde (google even ,je kunt er ook on-line bestellen ),in Belgie zijn er verschillende winkels in Nederland nog geen denk ik,ze verkopen heel veel leuke dingen en aan een leuke prijs.

Zoeken in deze blog

Populaire berichten

Jeanne d'arc Living:

Jeanne d'arc Living: